Historie společnosti LiveChat sahá do roku 2002, kdy se rozhodli vytvořit LiveChat plugin, který měl přispět ke zlepšení online komunikace mezi firmami a jejich zákazníky. Začátky společnosti byly obtížné a ačkoli první verze LiveChat pluginu spatřila světlo světa, finanční situace firmy byla velmi špatná. Po jejich produktu v té době nebyl dostatečný zájem, což nepřehlédli ani investoři. Zároveň však nepřestali věřit, že jejich produkt bude úspěšný. Nepřestali ho rozvíjet a stále věřili, že uspějí. A pak se najednou něco změnilo: začali mít stále více zákazníků. V roce 2011, po letech tvrdé práce, měli tisíc platící zákazníky. Na další rok byl tento počet dvojnásobný. V roce 2014 společnost vstoupila na burzu cenných papírů ve Varšavě ao rok později opužívalo LiveChat až 10 000 společností.
V současnosti má společnost LiveChat ve svém portfoliu kromě LiveChat pluginu i další. ChatBot plugin, který slouží k automatizaci zákaznické podpory prostřednictvím umělé inteligence, HelpDesk plugin, který zajistí inteligentní řešení zákaznických požadavků prostřednictvím ticketů a KnowledgeBase plugin pro WordPress, prostřednictvím které vytvoříte celý systém pomoci s návody pro zákazníky.
Historie společnosti LiveChat sahá do roku 2002, kdy se rozhodli vytvořit LiveChat plugin, který měl přispět ke zlepšení online komunikace mezi firmami a jejich zákazníky. Začátky společnosti byly obtížné a ačkoli první verze LiveChat pluginu spatřila světlo světa, finanční situace firmy byla velmi špatná. Po jejich produktu v té době nebyl dostatečný zájem, což nepřehlédli ani investoři. Zároveň však nepřestali věřit, že jejich produkt bude úspěšný. Nepřestali ho rozvíjet a stále věřili, že uspějí. A pak se najednou něco změnilo: začali mít stále více zákazníků. V roce 2011, po letech tvrdé práce, měli tisíc platící zákazníky. Na další rok byl tento počet dvojnásobný. V roce 2014 společnost vstoupila na burzu cenných papírů ve Varšavě ao rok později opužívalo LiveChat až 10 000 společností.
V současnosti má společnost LiveChat ve svém portfoliu kromě LiveChat pluginu i další. ChatBot plugin, který slouží k automatizaci zákaznické podpory prostřednictvím umělé inteligence, HelpDesk plugin, který zajistí inteligentní řešení zákaznických požadavků prostřednictvím ticketů a KnowledgeBase plugin pro WordPress, prostřednictvím které vytvoříte celý systém pomoci s návody pro zákazníky.
Začněte odebírat náš newsletter a už nezmeškáte žádné slevy a akce na WordPress pluginy, šablony, kurzy, hostingy a domény!